Imatge de la capçalera: Jove decadent de Ramon Casas

dissabte, 6 de novembre del 2010

Wix.com

A través del bloc Educa con tic m'ha arribat informació sobre Wix.com, una eina amb la qual crear pàgines web com la que teniu aquí i que m'ha servit de prova per experimentar. És una mena de "Site" de Google però amb infinites possibilitats d'aparença, cosa que l'altra no en té. Permet inserir imatges, videos, música, documents, des del propi ordinador o des de URL. Es poden crear tantes pàgines com vulguis i admet gadgets. Només he tingut un problema: no he sabut com fer-ho. El gadged se m'ha resistit i no he pogut amb ell. Ara em queda esbrinar si la web que veieu en publicar-la queda tancada o si és possible continuar construint-la. Aviat ho sabré. Mentrestant us animo a provar i us adverteixo que només per triar el model us podeu passar una bona estona. En fi, i si algú esbrina com s'insereixen els gadgets no deixeu de dir-m'ho.
(Us recomano anar a la pàgina original:http://www.wix.com/mdolors/prova. Ah! Per obrir l'agenda cal clicar a sobre)

Free website - Powered By Wix.com

1 comentari:

  1. Quina meravellaaa!!

    M'hi has d'ensenyar.Sí,sí,és un imperatiu.Si no saps que em portaré el teu abric de la sala de profes.

    ResponElimina